Księgi handlowe.
  • Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
  • Ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych.
  • Przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych o prawnych.
  • Ewidencjonowanie zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT.
  • Obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług.
  • Kontrola należności i zobowiązań.
  • Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych.
  • Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań dla GUS i NBP.
  • Obsługa w zakresie kontroli podatkowych i skarbowych.
Książka przychodów i rozchodów.
  • Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
  • Prowadzenie książki przychodów i rozchodów zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.
  • Przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych o prawnych.
  • Ewidencjonowanie zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT.
  • Prowadzenie rejestru przebiegu samochodu.
  • Obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług.
  • Roczne rozliczenie działalności gospodarczej.
Karta, ryczałt.
  • Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
  • Ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątku trwałego i wyposażenia.
  • Sporządzanie rozliczeń.
  • Pozostałe usługi związane z prowadzoną działalnością